Cégnév: Cs+Z Kft.
Cím: 3000 Hatvan, József A. u. 24.
Telefon: +36 37 342 553, +36 30 378 9571
Fax: +36 37 342 553
E-mail: csavar@cszker.t-online.hu
Ügyintéző: Csaba Tamás
Adószám: 11200493-2-12
Cégjegyzékszám: 12-09-001699
Székhely: 3045 Bér, Újtelep 16.
Bejegyző bíróság: Balassagyarmati Törvényszék Cégbírósága
- Magánszemély (fogyasztó): a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
- Cég, egyéni vállalkozás, közület, intézmény, stb.: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró nem természetes személy.
2. A Kosár modulnál megnézheti az általa kiválasztott termékeket, valamint az árat és az értéket.
3. A "Kosár" gombra kattintva bármikor megtekintheti a Kosár részletes tartalmát!
4. A mennyiség módosítását átírással és a módosít gombbal végezheti el, ill. a tételek törlésére is van lehetőség!
2. Az adatai megadása után megrendelheti a kiválasztott terméket/termékeket. (A megadott adatok módosítására van lehetőség a legutolsó lépésig, a megrendelés elküldéséig!)
3. Ellenőrizze az adatokat!
4. Válassza ki a fizetési módot.
4. Az "Opcionális megjegyzés a megrendeléshez" rovatban közölheti egyéb kéréseit, szállításra vonatkozó igényeit.
5. Ezután már csak a megrendelés elküldése van hátra, melyről automatikus e-mailt kap visszaigazolásként. A visszaigazoló e-mailben áttekinthetők a megrendeléssel kapcsolatos információk, link segítségével egy kattintással elérhető az ÁSZF, mely kinyomtatható illetve ismét áttekinthetők a szállítási feltételek!
Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket ill. a Szállítási feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Figyelem! A "Megrendelés elküldése" gombra kattintva fizetési kötelezettséggel járó megrendelés történik!
Miután a Szolgáltató feldolgozta megrendelését, az ügyintézője felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel a szállítás várható időpontjával kapcsolatban. A szállítás, a Szállítás menüpontban leírtaknak megfelelően történik, melynek részletei az ügyintéző és az Ügyfél közötti kapcsolatfelvételkor még egyszer egyeztetésre kerülnek.
2. Átutalás (Csak előzetes megállapodás alapján lehetséges.)
3. Előreutalás (Az összeg előre történő átutalása e-mailben vagy faxon küldött bizonylat alapján.)
A 45/2014. (II. 26.) fogyasztói szerződésekre vonatkozó kormányrendelet hatálya nem terjed ki az Ügyfélre akkor, ha az Ügyfél cég, egyéni vállalkozás, közület, intézmény, egyéb nem természetes személy.
A fogyasztó (magánszemély, természetes személy) gyakorolhatja elállási jogát a vásárlás napja és a termék átvétele közötti időszakban is. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a szolgáltatónak.
Az elálláshoz a fogyasztó használhatja az alábbi hivatkozásról letölthető, pdf formátumú Elállási nyilatkozat nyomtatványt is:
elallasi_nyilatkozat.pdf
Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállal a Szolgáltató felelősséget, ill. a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, a feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató jogosult a tranzakció lebonyolításától (a megrendelt termék leszállításától) mindenféle következmény nélkül visszalépni!
A panaszkezelés módja: a fogyasztó panasszal élhet, amennyiben a vásárlás során valamilyen problémával szembesült. A panaszt megteheti szóban és írásban, melyet személyesen tehet meg, vagy a Szolgáltató elérhetőségeit veheti igénybe.
Békéltető testület: a békéltető testületek célja az, hogy megkíséreljék a fogyasztó és a szolgáltató között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül megoldani, elsősorban egyezséget létrehozni a két fél között, és ezzel egyszerűen, gyorsan és hatékonyan segíteni a fogyasztói jogok érvényesülését. A Szolgáltatónak kötelezettsége van a békéltető testületi eljárásban való együttműködésre! A békéltető testületek hatáskörébe azok az ügyek tartoznak, melyekben a fogyasztó és egy vállalkozás vitája:
- a termék minőségével, biztonságosságával (pl.: hibás teljesítés, szavatosság, jótállás),
- a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával (pl.: hibás termék által okozott károk),
- a szolgáltatás minőségével vagy (hibás teljesítés)
- a szerződés megkötésével vagy teljesítésével kapcsolatos (pl.: a szolgáltató egyáltalán nem teljesít, vagy nem azt teljesíti, amit vállalt).
Melyik békéltető testülethez fordulhat a fogyasztó a problémával: a fő szabály az, hogy az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes, tehát a fogyasztó választhat, hogy melyik békéltető testülethez fordul. A fogyasztó kérelme alapján illetékes a szerződés teljesítésének helye vagy a vitában érintett vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület is. Abban az esetben, ha több fogyasztó fordul a testülethez ugyanabban az ügyben, akkor bármelyik fogyasztó lakóhelye szerint illetékes testület valamennyi fogyasztóra nézve illetékes. A békéltető testületek elérhetősége itt található.
A békéltető testületek működésével, a hozzájuk fordulás feltételeivel kapcsolatos további részletek innen érhetők el